dag 10,11,12,13,14,15,16 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu dag 10,11,12,13,14,15,16 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu

dag 10,11,12,13,14,15,16

Blijf op de hoogte en volg Roos

22 Maart 2015 | Malta, Sliema

Maandag 9-3-2015 Dag 10

Vandaag is mijn eerste stage dag. Mijn stage is bij Myoka Dolmen Spa. Ik ging om kwart voor 7 ging ik uit mijn bed vanochtend. Ik had me helemaal klaar gemaakt en was om 10 over 8 naar de bus gelopen. Ik moest eigenlijk de bus hebben van half 9 maar de vorige had vertraging en ik liep te snel dus ik had een bus te vroeg. En ik was al zo vroeg! Dus ik was om kwart voor 9 bij de bushalte voor mijn stage. En ik moest 10 uur aanwezig zijn. Dus ik ging maar een beetje rondlopen en kijken in de buurt.

Om half 10 ging ik naar mijn stage. Het was binnen heel erg mooi. Alles erop en eraan. Veel verschillende soorten massages en behandelingen voor het lichaam en voor het gezicht. En ook nog 2 jaccuzi’s en een zwembad. En ook nog een sauna en sportschool.

Dinsdag 10-3-2015 dag 11

Ik had weer een stage dag. Vandaag was ik weer te vroeg. Vandaag had ik een training voor een schouder en rug massage. Dat was heel interessant want het waren nieuwe grepen voor mij. Ook heb ik geleerd goed te masseren met mijn onderarmen en mijn ellebogen. En kreeg veel uitleg over hoe ze werken en hoe ze met klanten omgaan.

Woensdag 11-3-2015 dag 12

Vandaag heb ik een vrije dag. Ik ging met Rabia mee naar school voor een gesprek met Simon. Na het gesprek hebben we nog even cappuccino gedronken op school. Onderweg naar huis nog even winkeltjes gekeken en zijn thuis gaan eten.

Na het eten gingen we lopend naar een schoonheidssalon. We hadden de schoonheidssalon gevonden via internet en het leek ons leuk om even te gaan kijken en misschien een afspraak te plannen. Maar we dachten we lopen binnendoor. Dat is handig en zo moeilijk kan het niet zijn. Maar we waren een hele tijd aan het lopen. En op zich alles klopte alles we zouden 1 lange weg lopen en 3 bushaltes tegen komen. We zagen de zee en dachten nou wij zitten goed. Maar NIET dus. We waren bijna terug bij ons appartement. Eerst wilde Rabia mij niet geloven. Maar het was wel waar. We namen maar de bus naar de schoonheidssalon. We hadden een gezichtsbehandeling geplant voor aankomende vrijdag.
s´Avonds een beetje gerelaxt.

Donderdag 12-3-2015 dag 13

Vandaag heb ik weer een stage dag. Vandaag heb ik meer uitleg gekregen. Ik heb ook een gezichtsbehandeling en de schouder en rug massage geoefend op iemand van Myoka Spa. Verder ben ik op onderzoek gegaan om meer te weten te komen over de merken die ze gebruiken.

Vrijdag 13-3-2015 dag 14

Vandaag heb ik een vrije dag. We hebben uitgeslapen en zijn s ´middags naar de schoonheidssalon gegaan. We hebben een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. We hebben ook nog even rondgekeken in de buurt van de schoonheidssalon.

Zaterdag 14-3-2015 dag 15

Vandaag weer een nieuwe stage dag. Iedereen in het appartement was vrij. Ik was de enige die zo vroeg was opgestaan om te gaan werken. Vandaag heb ik een voet behandeling gedaan. En verder de andere mensen in Myoka geholpen.

Zondag 15-3-2015 dag 16

Vandaag was het zondag dus ik was weer vrij van stage en school. Ik was al vroeg wakker en ik ging skypen met hendri en bellen met mijn ouders. Dat was heel erg fijn om te doen.

s ’Middags ben ik even weg geweest met Ivo een huisgenoot. Hij komt uit Brazilië. We zijn naar Medina gegaan. Dat is de oudste stad van Malta. We hebben daar rond gekeken en zijn naar een museum geweest. Het museum ging over de geschiedenis van Malta. Er is veel gebeurt in de geschiedenis van Malta het is vaak overgenomen door andere landen zoals Brittannië en de turken. In Medina is ook een mooi uitkijkpunt ik kon Valletta zien de hoofdstad van Malta en Sliema en zelfs de zee.

  • 22 Maart 2015 - 11:18

    Mirjam Eilander:

    Hi Roos,
    Wat ben je lekker bezig, maar we zijn natuurlijk wel heel nieuwsgierig hoe je nieuwe stageplek eruit ziet. Fotootje ?
    We blijven je volgen.
    Veel liefs van ons.
    Mirjam

  • 22 Maart 2015 - 15:24

    Marjo Van Hal:

    Hoi Roos
    Het klinkt allemaal erg goed. En leuk dat je contact hebt met al die mensen uit verschillende landen.
    Fijn dat je stage leuk is en dat je er al veel leert.
    Groetjes, Marjo

  • 22 Maart 2015 - 19:32

    Ingrid :

    Hoi Roos,
    Heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt op je stage.
    Geniet er maar van. Dan genieten wij met je mee.
    Veel liefs, Ingrid

  • 23 Maart 2015 - 16:34

    Margo:

    maar ook lekker genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 6272

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 23 Mei 2015

Stage Malta!!

Landen bezocht: