Dag 17,18,19,20,21,22,23 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu Dag 17,18,19,20,21,22,23 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu

Dag 17,18,19,20,21,22,23

Blijf op de hoogte en volg Roos

22 Maart 2015 | Malta, Sliema

Maandag 16-3-2015 dag 17

Vandaag had ik een nieuwe stage dag bij Myoka Spa. Er kwam vandaag ook een nieuwe student uit Spanje. Ze heet Paz. Ik heb samen met haar en Julia de assistent manager de massage geoefend en de massage proberen uit te leggen. Dat was heel erg leuk om te doen. Ik heb met haar een aantal behandelingen geoefend en andere schoonheidsspecialisten geholpen.

In mijn pauze hoorde ik dat Rabia naar het ziekenhuis moest. Ze was al 2 weken ziek. Ze had vocht tekort en pijn in haar buik en misselijkheid.
s ’Avonds ben ik naar Rabia gegaan in het ziekenhuis.

Dinsdag 17-3-2015 dag 18

Vandaag had ik een stage dag. Er is weer van alles uitgelegd en nog wat behandelingen geoefend en de producten geleerd. Ze vonden dat ik een goede druk had bij het masseren en goed uitsluit en dat is te danken aan werken bij Bilderberg! Ik merk dat ik daardoor hier een voorsprong heb.

s ’Avonds ben ik naar Rabia gegaan.

Woensdag 18-3-2015 dag 19

Vandaag had ik een vrije dag. Ik ging vroeg opstaan om Rabia op te halen uit het ziekenhuis. Daarna even rustig aan gedaan en s ’middags even met haar naar Sliema geweest.

Donderdag 19-3-2015 dag 20

Vandaag heb ik een stage dag. Ik heb mijn eerste 2 klanten gehad!! Eerst een hele lichaamsmassage en later nog een schouder en rug massage.

De baas van Alle Myoka Spas was er ook. Ze zei tegen mij; ik zet je in het systeem om behandelingen te kunnen doen!! Ze vind dat ik goed werk en goed indicatief neem! Daar was ik heel erg blij mee.

Er zijn dus 4 Myoka spas ze zitten allemaal in een Hotel verdeeld over Malta. Ik zit in het Myoka Dolmen Spa in het Dolmen Hotel Resort in Qawra.
Myoka Lotus Spa in het Le Meridien Hotel in St. Julian’s. Dit is heel dichtbij vanaf het appartement.
Myoka Golden Sands Spa in Rodisson Blu in Golden Sands. Hier loopt Rabia stage.
Myoka Five Senses Spa in het Hilton Hotel in St. Julian’s. Dit is ook dichtbij vanaf het appartement.

Vrijdag 20-3-2015 dag 21

Vandaag had ik in de ochtend Engelse les op school. Dat ging wel goed. We hebben ook een groepsfoto gemaakt want het Japanse meisje waar ik koffie mee had gedronken ging terug naar huis. Ik zal de foto er op zetten zodra ik hem heb ontvangen!

s ‘Middags ben ik met Jorien en Rabia wezen shoppen in de point. Dat is een winkelcentrum in de buurt. We hebben een beetje rondgekeken en we hebben allemaal hetzelfde jurkje gekocht alleen in een andere kleur. We hebben ook nog een milkshake gehaald. Dat duurde eventjes want in Malta zijn ze redelijk relaxt en doen rustig aan. Zo erg is dat niet want we hebben toch de tijd! Na het shoppen ben ik met Rabia boodschappen gaan doen. Jorien ging thuis eten maken. Ze moest s ’avonds nog weg.

Ik heb na het eten nog even een verhaaltje geschreven voor waarbenjij.nu en heb nog even gebeld met mijn ouders en Hendri.

Zaterdag 21-3-2015 dag 22

Vandaag heb ik een dag stage. Ik stond vandaag in het systeem en er waren allemaal massages voor mij ingepland! In de ochtend had ik nog een training om de lichaamsmassage te herhalen. En daarna ging ik nog even oefenen op Paz en daarna heeft ze de schouder en rug op mij geoefend!

Na de pauze had ik meteen een lichaamsmassage van een uur in de couple room. Dat is een kamer met 2 massagebedden. Voor couples die komen bijv. man en vrouw of moeder en dochter. Dan masseer ik 1 persoon en een collega 1 persoon. Bij deze massage masseerde ik met een collega uit India.

Na deze massage had ik een schouder en rug massage ook in de couples room. Samen met een Russische collega.

Daarna was ik wel in de couples room alleen met 1 klant voor een peeling en een schouder en rug massage.

Daarna had ik nog 2 lichaamsmassages met mijn Russische collega.
Daarna was ik heeeel erg moe! Ik was wel heel blij dat ik dit allemaal mocht doen.

Zondag 22-3-2015 Dag 23

Vandaag heb ik een dag vrij. In de ochtend heb ik lekker rustig aan gedaan. En ik heb mijn ervaringen getypt voor waarbenjij.nu nu ben ik eindelijk weer bij!

In de middag ben ik naar Valletta gegaan ik heb veel uitkijkpunten bekeken. En langs de kust gelopen en door de mooie straten gelopen met balkons. Het is prachtig. Ook ben ik nog door een verlaten vissersdorpje gelopen wat tegen Valletta aan ligt. Het is echt heel klein maar wel een beetje griezelig om door heen te lopen.

Op de terugweg stapte ik 1 halte eerder uit. Ik ging nog even naar het katten park. Ja katten park. In Sliema is dus een park en daar wonen ook katten. Ze hebben bedjes en stukjes waar ze kunnen liggen en slapen. Ook staan er ook allemaal bakjes met water en brokjes. Het was heel erg grappig om te zien. Ik hou wel van katten dus ik vermaakte mij wel met al die katten om me heen. Na het kattenpark ben ik naar het appartement gelopen.

• 22 Maart 2015 - 21:33

Hans:

Weer een leuk verhaal
    Fijn dat het zo goed gaat

• 22 Maart 2015 - 21:42

Jacqueline:

hooooi roos! Wat een gedoe met rabia zeg... gaat t weer helemaal goed met haar?

ik wil wel foto's van het kattenbak zien als je terug bent. leuk hoor. nou nog veel plezier daar en tot het volgende verslag. groetjes jac

• 22 Maart 2015 - 22:57

Marianne:

Hoi Roos, zo te horen heb je al aardig je draai gevonden daar. Ook leuk dat je veel leuke collegaatjes hebt uit allerlei landen. Hopelijk gaat het met Rabia weer goed. Ze komt aan goede zorgen van jou geloof ik niets te kort. Dat is superlief!! Fijn dat jullie elkaar goed in de gaten houden. Spierballen zal je wel hebben na al die massages hihi. Ik verheug me op ook zo'n massage. Wij ( Peter en ik) willen je vast een hele fijne verjaardag toewensen. Maak er een gezellige dag van. Wij zingen vanuit Nederland wel!! Liefs en groetjes Marianne.

• 22 Maart 2015 - 23:20

Olga Kloen:

dag Roos,

wat doe je het goed meid! Ik ben trots op je als ik al die verhalen lees. Je redt je prima ,ook met de Engelse taal. Ik merk dat je veel leert en je ontmoet veel studenten uit andere landen. Goed voor je Engelse taal. Al die praktijkervaringen die je nu op doet zullen goed op je CV staan.!
    groetjes aan Rabia, fijn dat het nu ook met haar goed gaat.

groetjes Olga

• 23 Maart 2015 - 16:24

Petra Van Milligen:

dag Roos, wat ben jij lekker bezig zeg! Ik ben trots op je. ik wist wel dat je het goed zou doen, maar zo goed.... je lijkt je draai helemaal gevonden te hebben. Dit alles is ook heel goed voor je zelfvertrouwen. Ben blij voor je! geniet er maar van. groetjes Petra

• 23 Maart 2015 - 18:54

Ingrid :

Hoi Roos,
    Ik ben supertrots op je.
    En wat krijg je veel leuke reacties!
    Veel liefs, Ingrid.

• 24 Maart 2015 - 22:33

Ina Pul:

Hoi Roos
    Leuk weer wat van je gelezen te hebben,maar de foto"s vond ik ook mooi de oude gebouwen maar de mooie blauwe zee is ook schitterend.
    Nog veel succes met je stage en maak maar veel foto"s.

Groetjes,de Pulletjes

• 28 Maart 2015 - 08:03

Silvia:

Hoi lieve Roos, wat een leuke verhalen. Volgens mij heb je het super naar je zin. Leuk ook om al die verschillende mensen te leren kennen en wat zal je veel leren daar. Leuk zo n poezenpark met bedjes en al. Is Rabia weer goed opgeknapt? Heel veel plezier liefs silvia