Dag 52,53,54,55,56,57,58,59 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu Dag 52,53,54,55,56,57,58,59 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu

Dag 52,53,54,55,56,57,58,59

Blijf op de hoogte en volg Roos

28 April 2015 | Malta, Sliema

Maandag 20-4-2015 Dag 52

Vandaag heb ik een vrije dag.
In de middag ben ik met het Nederlandse meisje Jennifer naar het strand geweest. We hebben daarna nog even winkeltjes gekeken. En bij Mac Donalds gegeten.

Dinsdag 21-4-2015 Dag 53

Vandaag heb ik een dagje stage. Ik heb een training gehad over reflexology. En nog een paar klanten en fooi gehad!

Maandag avond heb ik met Merve boodschappen gedaan voor vandaag. We gingen met alle huisgenoten eten. Dus ik kwam thuis en iedereen was al druk in de keuken. Merve had allemaal Turkse hapjes gemaakt en we hadden allemaal soorten vlees en groenten. We hebben erg gezellig gegeten met kaarslicht. We hadden ook veel te veel eten gemaakt!

Woensdag 22-4-2015 Dag 54

Vandaag heb ik weer een stage dag. Ik heb de reflexology geoefend en ik heb klanten gehad en alweer fooi gehad!

Donderdag 23-4-2015 Dag 55

Vandaag heb ik weer een nieuwe stage dag. Vandaag heb ik een training gehad over de Lomi Lomi massage dat is een Hawaiiaanse massage. De massage is bijna alleen maar met de onderarmen en ellebogen. Een goede manier om knopen te verwijderen en een krachtige massage te geven. En ik vond dat natuurlijk heel erg leuk! Want ik hou wel van een stevige massage!

Vrijdag 24-4-2015 Dag 56

Vandaag had ik een dagje vrij. Ik ben smiddags naar de schoonheidsspecialiste geweest voor een gezichtsbehandeling. Daarna ben ik nog even souvenirs gaan kopen voor thuis! Want mijn vriend en zijn zus Hendri en Lena komen volgende week. En ze nemen ook wat spullen mee naar huis omdat ik bang ben voor overgewicht!

Zaterdag 25-4-2015 Dag 57

Vandaag had ik een dagje stage. Het was niet zo’n drukke dag. Dat vond ik vandaag niet zo erg want ik was door mijn rug gegaan. Ik heb met de andere student Paz promotie gelopen in en om het hotel. Ik kreeg ook een massage van mijn manager omdat ik door mijn rug was gegaan. Dat was een hele stevige massage maar het hielp wel!

Zondag 26-4-2015 Dag 58

Vandaag had ik een vrije dag. Ik was uitgenodigd om mee te gaan naar Comino. Comino is een klein eilandje tussen Gozo en Malta. En daar was de blue lagoon! De blue lagoon is een strandje met helderblauw water. Ik ging mee maar ik heb lekker rustig aan gedaan.

We gingen vanaf Sliema ferries met de boot naar Comino mijn huisgenoot Ivo had geregeld dat we korting kregen en had een groepje gevraagd om te komen. We waren met een grote groep Merve en Chui mijn andere huisgenoten waren ook mee. Het was een hele gezellige dag. En ik heb zelfs nog even gezwommen.

Maandag 27-4-2015 Dag 59

Vannacht kreeg ik een nieuwe kamergenoot. Het is een Frans meisje. Ik hoorde midden in de nacht allemaal gekke geluiden van koffers en geritsel. Dus ik werd wakker en daar stond ze. Het was alleen wel stom want op het andere bed had ik allemaal kleren gelegd en ik had 2 kasten in beslag genomen. Dus ik heb het meteen haar bed leeg gemaakt en de volgende ochtend heb ik meteen de andere kast uitgeruimd.

Vandaag heb ik nog even rustig aan gedaan. Ik ben in de middag even naar Jennifer gegaan. Zij heeft thuis wel goed internet en we hebben even naar een online video gekeken van 538 in Brabant voor koningsdag. We hebben ook samen gegeten en even geshopt. Het was gezellig.

Toen ik thuis kwam was het Franse meisje ook thuis we zeiden beide meteen sorry van vannacht maar we konden er wel heel erg om lachen.

Mijn huisgenoot Chui was ook jarig. Ik heb haar chocolade gegeven en hagelslag. De hagelslag vond ze wel heel interessant ze zei ook kan je helpen om het te gebruiken. Want ze kennen helemaal geen hagelslag in Japan.

Chui en een vriendin van haar waren allemaal Japanse hapjes aan het maken. Ze had allemaal vrienden uitgenodigd we hebben allemaal gekletst en gegeten en we hebben ook nog gezongen en taart gegeten.

• 29 April 2015 - 06:22

Marieke:

Jij komt terug als een rijke vrouw met al die fooien!

• 29 April 2015 - 10:51

Marjo:

Ziet er supergoed uit Roos. Mooie foto's en volgens mij hebben jullie het heel gezellig.
    Ik wil alle massages wel proberen hoor:)
    Liefs, Marjo

• 30 April 2015 - 17:06

Hans:

leuk verslag, nu is de kamer ook weer vol
    ik vind het leuk dat je het fijn hebt op malta,maar tegelijk denk ik dat je met een maand weer thuis bent en daar verheug ik me ook op!!!