Dag 1 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Roos

28 Februari 2015 | Malta, Sliema

Vandaag was het zo ver! Vandaag vlieg ik naar Malta. Samen met Rabia.

Hendri en mijn ouders brachten mij vanochtend naar schiphol. Om 12 uur moest ik vliegen. Ik zou om half 5 aankomen. Dat is 4.5 uur vliegen. Dat komt door de tussenstop in Brussel.

De ouders, 2 zussen en 1 broertje van Rabia waren er ook om Rabia uit te zwaaien.

In Malta werden we opgehaald door iemand van ESE (European School of Englisch) Dat is de school waar ik heen ga om engelse lessen te volgen. Lanstede de school in Nederland heeft contact met deze school/organisatie en heeft mijn stage geregeld.

De meneer van ESE liet ons de school zien en vertelde ons van alles over het eiland en hij zette ons af bij ons appartement.

Aangekomen bij het appartement gingen we even het appartement goed bekijken. Daarna snel boodschappen doen.
We hebben 15 liter water gehaald en nog wat broodjes en yoghurt en eitjes, dan hebben we ieder geval voor het weekend genoeg.
We hebben zoveel water omdat je het water in Malta niet kan drinken en we wilden een voorraadje:)

Maandag begin ik op de ESE. Daar heb ik een week engelse les en daarna begint mijn stage!

Ik ga nu slapen. Morgen ga ik Sliema verkennen!

  • 28 Februari 2015 - 22:20

    Hans:

    Ik weet het nu zeker, Malta wordt een topstage.
    We houden van je!

  • 28 Februari 2015 - 22:37

    Ingrid :

    Hoi Roos,
    Fijn dat je goed aangekomen bent.
    Veel plezier bij het verkennen van Malta.
    Voor nu: welterusten!
    Liefs Ingrid.

  • 01 Maart 2015 - 09:21

    Ferdie:

    Dag Roos!
    Je gaat een hele leuke tijd tegemoet. Geniet ervan en we volgen je ervaringen.
    Groetjes
    Ferdie

  • 01 Maart 2015 - 09:50

    Jacqueline:

    Mag het niet zeggen maar ben best jaloers op je. en van water kan je nooit genoeg in huis hebben. Fijne verkenningstocht. Hier tijd voor de zondagochtend broodjes.

  • 01 Maart 2015 - 12:32

    Sonja:

    Spannend hoor, Roos! Heel veel succes met het Engels leren en dat je maar veel mag leren van je stage daar! En vergeet tussendoor ook niet te genieten ;-)
    Groetjes, Sonja

  • 01 Maart 2015 - 15:12

    Oma:

    Lieve roos, heel veel plezier met je stage, ik hoop dat je veel mag leren. Groetjes en kus oma.

  • 01 Maart 2015 - 15:47

    Marjo Van Hal:

    Leuk Roos. Hoe is je eerste dag bevallen? is het een leuke stad? Lekker weer?
    Groetjes, Marjo

  • 01 Maart 2015 - 15:52

    Marianne:

    Hoi Roos, fijn dat je een goede vlucht hebt gehad. Ga maar veel genieten van dit leerzame avontuur. Wij gaan al je verhalen volgen. Liefs en groetjes van Marianne x

  • 01 Maart 2015 - 21:00

    Adira:

    Heel veel plezier roos! Geniet er van hihi

  • 02 Maart 2015 - 09:25

    Petra Van Milligen:

    Ha Roos,

    Het klinkt nu al leuk. Je gaat vast een hele mooie tijd tegemoet. geniet ervan! Groetjes ook voor Rabia.

  • 02 Maart 2015 - 15:45

    Olga Kloen:

    hallo Roos,

    Fijn dat je start goed is gegaan!
    Succes deze week met de Engelse les en ben heel benieuwd naar je eerste indruk van het leerbedrijf.

    groetjes Olga Kloen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 6310

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 23 Mei 2015

Stage Malta!!

Landen bezocht: