Dag 5,6,7,8,9 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu Dag 5,6,7,8,9 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Roos Otten - WaarBenJij.nu

Dag 5,6,7,8,9

Blijf op de hoogte en volg Roos

19 Maart 2015 | Malta, Sliema

Woensdag 4-3-2015 dag 5
Vandaag zou het erg mooi weer worden. En dat was het ook! Het was ongeveer 19 graden en zonnig. In Nederland is er hagel en 0 graden! Vandaag zijn we weer opgestaan om kwart voor 7. Ik ging douchen en eten. Om kwart over 8 vertrekken we om naar school te lopen. Het was toen al mooi weer en lekker zonnig en warm. Vandaag liepen onze 2 huisgenoten ook mee naar school.
We gingen weer tot 12 uur naar school. In mijn klas zitten 8 mensen 3 Turken, 1 Koreaan, 1 Japanner, 1 Fransman 1 Duitser en 1 Afrikaan. Dat is heel leuk want iedereen heeft zijn eigen accent.

Na school ging ik met een huisgenootje(Jorien) en Rabia naar het strand. We hebben lekker aan het strand gelegen in Golden Bay. Dat is aan de andere kant van het eiland. We hebben niet gezwommen dat was nog ietsjes te koud. We hebben daar nog een lekker ijsje gegeten en we zijn naar huis gegaan. Thuis hebben we gegeten en daarna even relaxen.

Donderdag 5-3-2015 dag 6
Vandaag heb ik weer een nieuwe dag om naar school te gaan. Vandaag liep ik alleen met Jorien naar school. Rabia was ziek thuis.
In de pauze op school heb ik met een Japans meisje koffie gedronken. En ben ik naar huis gelopen met 2 mensen uit mijn klas. 1 turkse jongen en 1 fransman. Smiddags heb ik Rabia verzorgd. En de dokter is langs geweest.

Vrijdag 6-3-2015 dag 7
Vandaag weer een nieuwe schooldag. De laatste van de week. In de pauze heb ik weer koffie gedronken met het Japanse meisje. Ook zag ik Simon in de pauze. Simon vroeg of we na schooltijd nog even wilden blijven want hij zou ons de stage adressen laten zien.

Na schooltijd gingen we bij Simon in de auto richting mijn stage. Mijn stage is in Qawra. Dat is ongeveer aan de andere kant van het eiland en ongeveer 35 min met de bus. Ik loop stage in het Dolmen Hotel.
We gingen ook nog langs de stage van Rabia ze loopt stage in Le Meridien dat is heel dichtbij in St. Julian's.

Zaterdag 7-3-2015 dag 8
MMMM we hebben lekker uitgeslapen tot half 1!!!
En s'middags zijn we naar de sportschool geweest en naar de sauna en zwembad.

Zondag 8-3-2015 dag 9
Vandaag ging ik even kijken met welke bus ik naar stage kon. En hoe lang dat ongeveer zou duren. Ik stond ook bijna aan de verkeerde kant van de weg. Ze rijden hier links. We hebben in de buurt van mijn stage wat gedronken.
S'avonds uitgerust.

  • 19 Maart 2015 - 21:35

    Hans:

    Leuk verslag!
    Kun je ook nog een foto plaatsen?

  • 20 Maart 2015 - 15:56

    Margo:

    Hoi Roos,

    Wat leuk om je berichten te lezen.
    En fijn dat je het gezellig hebt me elkaar.
    Geniet van alles.
    Margo

  • 20 Maart 2015 - 16:36

    Jacqueline:

    Hoi Roos,

    Goed te lezen dat je het naar je zin hebt en dat het zo een lekker weer is daar.
    Hier wordt het langzaam ietsje warmer maar houdt niet over ....graadje of 12....

    Oww verkopen ze ook electrische heggenscharen daar?
    Die heb je nodig voor mijn wenkbrauwen de eerst volgende keer :)
    Nog veel plezier en alvast een heel fijn weekend !!

    jac.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6309

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 23 Mei 2015

Stage Malta!!

Landen bezocht: